Nájdite toho pravého copywritera

Niekto má rozum na podnikania, no s písaním je to už horšie. Ak patríte do tejto kategórie ľudí, prevádzkujete web alebo e-shop, no nie ste schopní vytvoriť kvalitné články, či iné texty, neváhajte osloviť copywritera. Pred konečným výberom, by ste však mali vedieť, čo presne potrebujete. Osoba, ktorá píše na notebooku.jpg

Potrebujete vytvoriť obsah? Hľadajte človeka, ktorý vie písať

Web copywriting seolight.skje o vytváraní obsahu. Nezameriava sa teda na SEO optimalizáciu. Pokiaľ hľadáte človeka, ktorý vám vytvorí práve obsahové články, hľadajte takého, kto bude vedieť dobre písať, bude vedieť vytvárať zaujímavé nadpisy (aj keď v nich nepoužíva kľúčové slová) a v neposlednom rade bude kreatívny. Pamätajte, že textami na webe potrebujete zaujať a osloviť vaše publikum. To vám na SEO, s prepáčením, kašle.

SEO copywriter je už niečo iné

Mnohí ľudia tieto dve profesia v podstate vôbec neodlišujú. SEO copywriter musí taktiež vedieť písať. To je snáď logické. Jeho hlavným zameraním, je však SEO optimalizácia. To znamená, že vie používať správne kľúčové slová a frázy, ovláda základy SEO, vie tvoriť správne nadpisy a text jednoducho optimalizovať pre internetové vyhľadávače. V tomto prípade sa bohužiaľ niekedy stretnete s tým, že texty nebudú po obsahovej stránke až tak kvalitné. Preto sa pripravte na náročnejšie hľadanie toho pravého.Tablet, okuliare, pero a šálka s kávou položené na stole.jpg

Kombinovaní odborníci

Medzi ľuďmi, ktorí sa živia písaním nájdete aj takých, ktorí ovládajú obe tieto zručnosti, mohlo by sa síce zdať, že ide o samozrejmosť, no v praxi to takto, nanešťastie, funguje len málokedy. Pripravte sa na to, že človek, ktorý bude vedieť napísať optimalizovaný, no pútavý text, si bude za svoju prácu pýtať i o veľa viac peňazí. Pokiaľ však chcete dostať ozajstnú kvalitu, budete si za ňu musieť zaplatiť. Ako rozpoznáte toho pravého? Vypýtajte si jeho referencie alebo priamo ukážky. Na základe nich by ste mali vedieť najlepšie zhodnotiť, či ste sa našli.